onsdag 21 juli 2010

En rolig syn


Hej, idag tror jag att jag går till slottet på terassen! Jätte kul jag vet.
Vem är det, Kalle!
"Hej Kalledp!" Sa jag.
"Hej Hellburger" Svarar Kalledp.
Jag sa så här
" Vi går till Kamaria och spår oss!!! :) "
"Ok" Svarar Kalledp.
Vi gick in.
De gick in till Kamaria och
Kamaria såg lite ledsen ut...
"Vad är det med dig Kamaria?" Sa Hellburger.
"Tyst jag spår" "Coolt!"Säger Kalledp som aldrig blivit spådd.
"Tyst Kalledp, hon spår ju, vi vill ju inte störa, eller hur?"
Men sedan lipade Kalledp mot
Hellburger men hon såg inte. Nu hände det något i kristallkulan.
"Det... Det..."Viskar Kalledp.
Men plötsligt lyste Kamaria upp! Men det är ju Fridan!!!Ropade Kamaria glatt. "Vem är det?" Fråga Kalledp.
Kamaria såg ett brev i kristallkulan.
Där stod det: Hej Kamaria! Mins du mig, Fridan, bästa vänner sen Trean.
Det är bal i kväll och jag undrar om vi får låna balsalen?? Det skulle vara kul.
men vi vill ju inte ta min lilla koja, Imorgon tar mitt guldpaket slut tyvär! :(
Hälsningar Fridan! Sen tog kamaria upp ett papper och en bläck penna och börja skriva så här :
Hej Fridan!!Jag saknar dig och du får gärna låna balsalen!Jag tackar inte nej om du ska komma hit till panfu!Hur är det föresten i Tokyo?Det ligger väll i Japan? Jag förstår om du vill flytta dit, hela din familj bor ju där. Hälsningar Kamaria!





Fortsättning följer..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar